Comportamiento del consumidor y marketing : aplicaciones y prácticas para américa latina

By: Arellano, Rolando
Material type: TextTextPublisher: México : Harla ; 1993Description: 265 pISBN: 968-6356-44-4DDC classification: 658.834
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Ingeniería Industrial
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.834 A678c (Browse shelf) Ej. 1 Available 003011
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.834 A678c (Browse shelf) Ej. 2 Checked out 25/02/2016 003012

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN