Estrategias de servicio al cliente para el centro de rehabilitación integral UDES

By: Carreño Vargas, SergioContributor(s): Posso Cuellar, Germán Enrique [Autor]Material type: Mixed materialsMixed materialsLanguage: Spanish Series: Mercadeo y PublicidadPublisher: Bucaramanga : Universitaria de Santander, UDES ; 1999Description: 98 p. : ilDDC classification: MP Other classification: T 04.99
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Trabajos de Grado Trabajos de Grado Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección de Monografías y Trabajos de Grado T 04.99 C177e (Browse shelf) 1 Ej. 1 Not for loan 002030
Total holds: 0

gloa

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN