Planificación estratégica y gestión de la publicidad : conectando con el consumidor / Ayestarán, Raquel

By: Ayestarán, Raquel
Contributor(s): Rangel, Celia - Sebastián, Ana
Material type: TextTextPublisher: Madrid: ESIC Edition: 1edDescription: 350p. ilISBN: 978-84-7356-867-8Subject(s): PUBLICIDAD | PLANIFICACIÓN ESTRATÉGICADDC classification: 658.45
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.45 A928p (Browse shelf) Ej. 1 Available 025380
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.45 A928p (Browse shelf) Ej. 2 Available 025381

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN