Dirección de marketing : fundamentos y aplicaciones / Rivera Camino, Jaime

By: Rivera Camino, JaimeContributor(s): Garcillán, Mencía deMaterial type: TextTextPublisher: Madrid: ESIC Edition: 3edDescription: 512p. ilISBN: 978-84-7356-840-1Subject(s): MERCADEO | ADMINISTRACIÓN DE MERCADEO | MERCADEO DIGITALDDC classification: 658.8
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 R492d (Browse shelf) Ej. 1 Available 025378
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 R492d (Browse shelf) Ej. 2 Available 025379
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 R492d (Browse shelf) Ej. 3 Available 027641
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN