Normal view MARC view ISBD view

Fundamentos de mercadotecnía

By: Katler, Philip.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: México : Prentice-Hall ;1991 Edition: 2a ed.Description: 654 p. : il. il.ISBN: 968-880-226-3.DDC classification: 658.83
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.83 K87 (Browse shelf) Ej. 1 Descartado Perdido 000001
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.83 K87 (Browse shelf) Ej. 2 Available 003665
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.83 K87 (Browse shelf) Ej. 3 Descartado Perdido 003659

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN