000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03382cam a2200373Ia 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ocn778423635 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
OCoLC |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
120224s2012 sp a b 001 0 spa d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
9788441531345 |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
844153134X |
040 00 - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
BTCTA |
Idioma de catalogación |
eng |
Agencia que realiza la transcripción |
UDES |
Agencia que realiza la modificación |
YDXCP |
-- |
BDX |
-- |
LPU |
-- |
OCLCF |
-- |
OCLCQ |
041 1# - CÓDIGO DE IDIOMA |
Código de idioma para texto, pista de sonido o título separado |
spa |
Código del idioma de la versión original y/o traducciones intermedias del texto |
eng |
082 ## - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación Decimal |
658.8 |
Número de documento (Cutter) |
S548n |
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Smith, Mari, |
Fechas asociadas con el nombre |
1966- |
9 (RLIN) |
34627 |
240 10 - TÍTULO UNIFORME |
Título uniforme |
<a href="New relationship marketing.">New relationship marketing.</a> |
Idioma de una obra |
Spanish |
245 13 - TÍTULO PROPIAMENTE DICHO |
Título |
El nuevo marketing relacional : |
Parte restante del título |
conseguir el éxito de un negocio empleando las redes sociales / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Mari Smith ; [prólogo de Guy Kawasaki ; traductor, Francisco José Salcedo Sotoca]. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Madrid : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Anaya Multimedia, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
©2012. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
239 pages : |
Otros detalles físicos |
illustrations ; |
Dimensiones |
23 cm |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Translation of: The new relationship marketing : how to build a large, loyal, profitable network using the social Web. |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFÍA, ETC. |
Bibliografía, etc. |
Includes bibliographical references and index. |
520 ## - RESUMEN, ETC. |
Nota de sumario, etc. |
"A top social media guru shares the secrets to expanding your business through relationships. People have always done business with people they know, like, and trust. That's the essence of "relationship marketing." Today, the popularity of online social networking has caused a paradigm shift in relationship marketing. Businesses that use both new and traditional ways of nurturing connections with their customers are winning. This book helps businesspeople and marketers master this crucial new skill set. Social marketing expert Mari Smith outlines a step-by-step plan for building a sizable, loyal network comprised of quality relationships that garner leads, publicity, sales and more. If you're a businessman or businesswoman feeling the pressure to shift your approach to using social media marketing, to better understand the new soft skills required for success on the social web, and to improve your own leadership and relationship skills through emotional and social intelligence, this book is for you. Outlines how to become a significant "center of influence" for your customers and prospects Explains the unspoken rules of online etiquette--and the common "turnoffs" that drive customers and potential partners away. Details the unique culture of Facebook, Twitter, and other popular online platforms. Shows exactly what to automate and delegate to build your social media persona, yet still retain the personal touch. Mari Smith is coauthor of Facebook Marketing: An Hour a Day. Even if you have zero presence online, this book will help you see measurable results in a short time. If you're already using social sites to market your business, but want to see a major improvement, the proven nine-step formula will equally apply to you. Use Mari's methods to foster high-quality relationships with stakeholders, and you'll see a measurable increase in the size of your network and, ultimately, your profits"-- |
650 #0 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Relationship marketing. |
9 (RLIN) |
34628 |
650 #0 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer relations. |
9 (RLIN) |
34629 |
650 #0 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Social networks. |
9 (RLIN) |
34630 |
650 #7 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Customer relations. |
Fuente del encabezamiento o término |
fast |
9 (RLIN) |
34629 |
650 #7 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Relationship marketing. |
Fuente del encabezamiento o término |
fast |
9 (RLIN) |
34628 |
650 ## - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Social networks. |
Fuente del encabezamiento o término |
fast |
9 (RLIN) |
34630 |
650 ## - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
MERCADEO RELACIONAL |
9 (RLIN) |
34631 |
650 ## - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
MERCADEO |
9 (RLIN) |
3092 |
650 ## - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
SERVICIO AL CLIENTE |
9 (RLIN) |
7664 |
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Kawasaki, Guy. |
9 (RLIN) |
34632 |
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Salcedo Sotoca, Francisco José. |
9 (RLIN) |
34633 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
|
Koha tipo de item |
Libros / General |
Koha préstamos (prestados), todos los ejemplares |
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