Mercadeo Valledupar Subscribe to this list

| Select titles to:
Casos prácticos de marketing

by Lambin, Jean-Jacques.

Edition: 1a. ed / Revision tecnica por Alejandro Molla Publisher: España : McGraw-Hill 1995Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.835 L151c] (2).
Como elaborar un plan de marketing

by Diaz Chuquipiondo, Richard.

Publisher: Perú : Macro Empresa Editorial 2013Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 D419c] (3).
Cómo preparar el exitoso plan de mercadotecnia

by Hiebing, Roman G | Cooper, Scott W.

Publisher: México : McGraw-Hill 1992Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.83 H421c] (1).
CRM : las cinco pirámides del marketing relacional. Cómo conseguir que los clientes lleguen para quedarse

by Chiesa de Negri, Cosimo.

Edition: 1a.ed., 2a reimp.Material type: book Book; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: Barcelona : Deusto, 2012Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 C342c1] (1).
CRM: Las cinco piramides del marketing relacional

by Chiesa De Negri, Cosimo.

Publisher: España : Ediciones Deusto 2005Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Bogotá [Call number: 658.802 C442c ] (2), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 C342c] (1).
Cultura organizacional y estilos de dirección orientados al mercado

by Páramo Morales, Dagoberto | Ramírez Plazas, Elías; Rodríguez Ramírez, Alfonso.

Publisher: Bogotá, Colombia : Ecoe Ediciones 2009Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 P171c] (2).
Desarrollo de nuevos productos y empresas, creatividad innovación

by Schnarch K, Alejandro.

Material type: book Book; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: Colombia : Mc Graw Hill 2009Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.575 S261d] (2).
Diccionario LID de empresa y economia : estrategia, finanzas, contabilidad, marketing, comercial, tecnologías de información y comunicación, recursos humanos, producción, economía

by Director de obra: Elosua, Marcelino.

Edition: 11a. ed. Publisher: España : LID 2007Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: R 658.03 D411] (1).
Dirección de marketing

by Kotler, Philip | Lane Keller, Kevin.

Edition: 12a. ed. Publisher: México : Pearson Educación 2006Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 K685d] (2).
Dirección de marketing

by Kotler, Philip | Keller, Kevin Lane.

Edition: 14a. ed.Material type: book Book; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: Mexico Pearson Educación 2012Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 K685d1] (1).
Dirección de Marketing - Fundamentos y Software de Aplicaciones

by Grande E. Idefonso.

Publisher: España McGraw-Hill 1992Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Cucuta [Call number: 658.83 G716d] (1), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 G716d] (1).
Direccion de marketing y ventas

Publisher: España Cultural de Ediciones 2002Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 D472] (3).
Direccion de mercadotecnia; Análisis, planeación , implementación y control

by Kotler, Philip.

Edition: 8a. ed Revision tecnica por Marcela Benassini Felix Publisher: México : Prentice-Hall Hispanoamericana 1996Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.802 K685d] (3).
Diseño de un plan de mercadeo y realizacion de analisis financiero para la industria plastico Forlan Ltda en el municipio de Valledupar

by Castro Rojas, Jaair | Ovalle Orozco, Carlos.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander 2007Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: T06.2007 C188d] (1).
Diseño de un plan estrategicopara la implementacion del sistema CRM (customer relationship management) como herramienta de marketing en las mipymes del municipio de Valledupar

by Pertuz Peralta, Vanessa Paola.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander (UDES) 2012Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: T15.2012 P288d] (1).
Diseño e implementacion de un plan de marketing para la escuela de educacion superior de Colombia-ESESCO en el Municipio de valledupar

by Ojeda Morales, Aura Rosa | Palacio Torres, Dannelys.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander 2007Dissertation note: Asesor: Luz Miriam Simanca Sanjuan Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: T06.2007 O422d] (1).
El Espejismo del Mercadeo / Mclver, Colin

by Mclver, Colin.

Publisher: Bogota - Colombia : Legis 1989Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Cucuta [Call number: 658.8 M159e] (2), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 M159e] (2).
El Libro del Año en Mercadeo

by Thomas, Michael J.

Publisher: Colombia : Colombia Legis 1991Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Cucuta [Call number: 658.838 T365e] (1), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 T365l] (1).
El marketing según Kloter : Cómo crear, ganar y dominar los mercados

by Kloter Philip.

Material type: book Book; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: Madrid, España : Paidós, 2014Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 K568m] (1).
El plan de marketing en la práctica

by Sainz de Vicuña Ancín, José María.

Edition: 17a. ed. Publisher: España : Esic Editorial 2012Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 S146p] (1). Checked out (1).
Elaboracion de un plan de mercadeo en la empresa social del estado, Hospital Rosario Pumarejo De Lopez de II Nivel municipio de valledupar

by Araujo Araujo, Jannydys | Manjarrez Uribe, Liliana.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander 2005Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: T06.2005 A718e] (1).
Estrategia de mercadeo

by Martinez Bautista, Carmen Elisa.

Publisher: Bucaramanga, Colombia : Escuela Internacional de Posgrado-UDES 2003Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 M174e] (1).
Estrategias de mercadeo

by Martinez Bautista, Carmen Elisa.

Publisher: Bucaramanga : Universitaria de Santander-UDES. Escuela Internacional de Postgrados 2000Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Bogotá [Call number: 658.8 M178m ] (4), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 M178e] (1).
Estrategias Exitosas de Mercadeo / Hardy, Len

by Hardy, Len.

Publisher: Bogota-Colombia : Legis 1988Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Cucuta [Call number: 658.802 H172e] (2), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 H172e] (1).
Estudio de factibilidad para la creación de un gimnasio funcional en el municipio de Valledupar Cesar

by Verdeza Pedrozo, Javier | Meza Carrillo, Carmen Victoria [Director de trabajo de grado].

Material type: book Book; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: Valledupar Universidad de Santander, UDES, 2015Dissertation note: Facultad ingenierías – Programa ingeniería industrial Ingeniero industrial Universidad de Santander, UDES – Campus Valledupar 2015 Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: T15.2015 V272e] (1).
Estudio de factibilidad para la creación de una empresa productora y comercializadora de repostería y pastelería innovadora en la ciudad de Valledupar

by Bermúdez Mendoza, Amilkar | Cuggia Jiménez, Cynthia [autor] | Meza Carrillo,Carmen Victoria [Director de trabajo de grado].

Material type: book Book; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: Valledupar Universidad de Santander, UDES 2015Dissertation note: Facultad ingenierías – Programa ingeniería industrial Ingeniero industrial Universidad de Santander, UDES – Campus Valledupar 2015 Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: T15.2015 B275e] (1).
Evaluacion del comercio digital, perspectivas y servicios como alternativas de mercadeo para el sector comercial de la ciudad de Valledupar- Cesar

by Marquez Oñate, Jose Alberto.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander 2003Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: T06.2003 M177e] (1).
Fundamentos de Marketing

by Stanton, William J.

Edition: 13a Ed. Publisher: México Mc Graw Hill 2004Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Cucuta [Call number: 658.8 S715f] (1), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 S816f1] (3). Damaged (1).
Fundamentos de marketing

by Stanton, William J | Etzel, Michael J.

Edition: 11a. ed / Revision tecnica por Yezmin Lopez Taymani Publisher: México : McGraw-Hill 2000Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 S816f] (1).
Fundamentos de marketing /

by Armstrong, Gary | Kotler, Philip.

Edition: 11a.edMaterial type: book Book; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: Mexico, D.F Prentice Hall. 2013Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 A758f] (1).
Fundamentos de mercadotecnia

by Kotler, Philip | Armstrong, Gary.

Edition: 4a. ed / revisión técnica por Marcela Benassini Félix. Publisher: México : Prentice-Hall Hispanoamericana 1998Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 K685fu] (1).
Generacion de una dinamica de mercadeo en las microempresas panificadoras de Valledupar, capacitadas por el convenio fundamento para el fortalecimiento del sector

by Leal Acosta, lida | Betancurt Rodriguez, Hector Javier; Betancurt Rodriguez, Rita Sofia.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander 2001Dissertation note: Asesores: Pabla del Socorro Castro; Camilo Hoyos Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: T06.2001 L215g] (1).
Inmunidad al Mercadeo

by Lazarus, George.

Publisher: Colombia : Legis 1989Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Cucuta [Call number: 658.83 L191i] (2), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 L191i] (1).
Internet marketing 2.0 : captar y retener clientes en la red

by Gabriel i Eroles, Josep-Lluís de.

Publisher: España : Editorial Reverté 2010Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.804 G117i] (2).
Introduccion a la contabilidad administrativa

by Horngren, Charles T | Sundem, Gary L [coaut.] | Stratton, William O [coaut.] | Reyes Guerrero, Francisco.

Edition: 11a ed.Material type: book Book; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: Mexico : Pearson, 2001Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 657.42 H676i1] (1).
Investigación de Mercados

by Hair, Joseph.

Edition: 2a.ed Publisher: Colombia : Mexico McGraw-Hill 2004Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Cucuta [Call number: 658.835 H147i] (2), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.83 H147i] (2).
Investigacion de Mercados

by Welers, Ronald M.

Publisher: México : Prentice-Hall 1986Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Cucuta [Call number: 658.8 W272i] (4), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.83 W242i] (1).
Investigación de Mercados

by Aaker, David A.

Publisher: México : Mc Graw-Hill 1989Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Cucuta [Call number: 658.8 A142i] (2), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.83 A142i] (2).
Investigacion de Mercados

by Malhotra, Naresh K.

Publisher: México : Prentice-Hall 1997Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Cucuta [Call number: 658.8 M143i] (2), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 M156i] (3).
Investigación de mercados

by Harris, E. Edward.

Edition: 2a. ed revisión técnica por Alvaro Gallart Publisher: México : McGraw-Hill 1993Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.83 H177i] (1).
Investigacion de mercados en un entorno de marketing

by Dillon, William R | Madden, Thomas J.; Firtle, Neil H.

Edition: 3a. ed / revisión técnica Borja González Llano Publisher: España : IRWIN 1996Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.83 D455i] (1).
Investigación de Mercados: En un ambiente de información digital En un ambiente de información digital

by Hair F., Joseph.

Edition: 4a.ed Publisher: Mexico McGraw Hill 2010Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Bogotá [Call number: 658.83 H147i 4ed ] (1), Biblioteca UDES- Cucuta [Call number: 658 H147i] (2), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.83 H147i1] (4).
La comunicación en la mercadotecnia

by Rowe, Kenneh L.

Edition: 2a. ed Revisión técnica por Carlos Arévalo L. Publisher: México : McGraw-Hill 1993Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 302.3 R692c] (1).
La Revolucion del Marketing / Clancy, Kevin J

by Clancy, Kevin J.

Publisher: Argentina : Vurjara Editor S.A 1994Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Cucuta [Call number: 658.8 C516r] (2), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 C516r] (1).
Las 22 leyes inmutables del marketing : violelas a su propio riesgo

by Ries, Al | Trout, Jack.

Publisher: Colombia : McGraw-Hill 1993Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 R428l] (1).
Los 6 Imperativos del Marketing / Magrath, Allan J

by Magrath, Allan J.

Publisher: Argentina : Javier Vergara Editor S.A 1993Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Cucuta [Call number: 658 M137l] (1), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.835 M137i] (1).
Marketing

by Kerin, Roger.

Edition: 7ma Publisher: Colombia : Mexico McGraw-Hill 2004Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Cucuta [Call number: 658.8 K273m] (3), Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 M174] (1).
Marketing

by McCarthy, E. Jerome | Perreault, William D.

Edition: 11 Publisher: España : IRWIN 1996Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 M111m] (1).
Marketing : enfoque América Latina

by Arellano Cueva, Rolando.

Edition: 1a. ed revisión técnica por José Luis Robles Ramírez... [et al.]. Publisher: México : McGraw-Hill 2000Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.8 A725m] (1).
Marketing 3.0

by Kotler, Philip.

Publisher: Bogota, Colombia : Ediciones de la U 2012Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- Valledupar [Call number: 658.81 K685m] (1).
 <<  <  1  2    >>
Log in to create new lists.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN