Mercadeo Valledupar

This list contains 78 titles

| Select titles to:
Casos prácticos de marketing

by Lambin, Jean-Jacques.

Edition: 1a. ed / Revision tecnica por Alejandro Molla Publisher: España : McGraw-Hill 1995Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.835 L151c (2).
Como elaborar un plan de marketing

by Diaz Chuquipiondo, Richard.

Publisher: Perú : Macro Empresa Editorial 2013Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 D419c (3).
Cómo preparar el exitoso plan de mercadotecnia

by Hiebing, Roman G | Cooper, Scott W.

Publisher: México : McGraw-Hill 1992Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.83 H421c (1).
CRM : las cinco pirámides del marketing relacional. Cómo conseguir que los clientes lleguen para quedarse

by Chiesa de Negri, Cosimo.

Edition: 1a.ed., 2a reimp.Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: Barcelona : Deusto, 2012Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 C342c1 (1).
CRM: Las cinco piramides del marketing relacional Cosimo, Chiesa De Negri.

by Chiesa De Negri, Cosimo.

Publisher: España : Ediciones Deusto, 2005Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- BogotáCall number: 658.802 C442c (2).
Cultura organizacional y estilos de dirección orientados al mercado

by Páramo Morales, Dagoberto | Ramírez Plazas, Elías; Rodríguez Ramírez, Alfonso.

Publisher: Bogotá, Colombia : Ecoe Ediciones 2009Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 P171c (2).
Desarrollo de nuevos productos y empresas, creatividad innovación

by Schnarch K, Alejandro.

Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Language: Spanish Publisher: Colombia : Mc Graw Hill 2009Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.575 S261d (2).
Diccionario LID de empresa y economia : estrategia, finanzas, contabilidad, marketing, comercial, tecnologías de información y comunicación, recursos humanos, producción, economía

by Director de obra: Elosua, Marcelino.

Edition: 11a. ed. Publisher: España : LID 2007Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar Not for loanCall number: R 658.03 D411 (1). :
Dirección de marketing

by Kotler, Philip | Lane Keller, Kevin.

Edition: 12a. ed. Publisher: México : Pearson Educación 2006Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 K685d (2).
Dirección de marketing

by Kotler, Philip | Keller, Kevin Lane.

Edition: 14a. ed.Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Language: Spanish Publisher: Mexico Pearson Educación 2012Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 K685d1 (1).
Dirección de Marketing - Fundamentos y Software de Aplicaciones

by Grande E. Idefonso.

Language: Spanish Publisher: España McGraw-Hill 1992Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.83 G716d (1).
Direccion de marketing y ventas

Publisher: España Cultural de Ediciones 2002Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 D472 (3).
Direccion de mercadotecnia; Análisis, planeación , implementación y control

by Kotler, Philip.

Edition: 8a. ed Revision tecnica por Marcela Benassini Felix Publisher: México : Prentice-Hall Hispanoamericana 1996Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.802 K685d (3).
Diseño de un plan de mercadeo y realizacion de analisis financiero para la industria plastico Forlan Ltda en el municipio de Valledupar

by Castro Rojas, Jaair | Ovalle Orozco, Carlos.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander 2007Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar Not for loanCall number: T06.2007 C188d (1). :
Diseño de un plan estrategicopara la implementacion del sistema CRM (customer relationship management) como herramienta de marketing en las mipymes del municipio de Valledupar

by Pertuz Peralta, Vanessa Paola.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander (UDES) 2012Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar Not for loanCall number: T15.2012 P288d (1). :
Diseño e implementacion de un plan de marketing para la escuela de educacion superior de Colombia-ESESCO en el Municipio de valledupar

by Ojeda Morales, Aura Rosa | Palacio Torres, Dannelys.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander 2007Dissertation note: Asesor: Luz Miriam Simanca Sanjuan Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar Not for loanCall number: T06.2007 O422d (1). :
El Espejismo del Mercadeo / Mclver, Colin

by Mclver, Colin.

Language: Spanish Publisher: Bogota - Colombia : Legis 1989Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.8 M159e (2).
El Libro del Año en Mercadeo

by Thomas, Michael J.

Language: Spanish Publisher: Colombia : Colombia Legis 1991Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.838 T365e (1).
El marketing según Kloter : Cómo crear, ganar y dominar los mercados

by Kloter Philip.

Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: Madrid, España : Paidós, 2014Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 K568m (1).
El plan de marketing en la práctica

by Sainz de Vicuña Ancín, José María.

Edition: 17a. ed. Publisher: España : Esic Editorial 2012Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 S146p (2).
 <<  <  1  2  3  4    >>
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN