Normal view MARC view ISBD view

Branding de alta tecnología : creando poder de marca en la nueva dinámica del mercado

By: Temporal, paul.
Contributor(s): Lee, k. c.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: Mexico : McGraw-Hill ;2003 Description: 219 p.ISBN: 970-10-4062-7.Subject(s): MERCADEO | COMERCIO ELECTRÓNICO | POSICIONAMIENTODDC classification: 658.827
List(s) this item appears in: TECNOLOGIA B2017
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.827 T257b (Browse shelf) Ej. 1 Available 013498
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.827 T257b (Browse shelf) Ej. 2 Available 013499

atm

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN