Diseño de un plan estrategicopara la implementacion del sistema CRM (customer relationship management) como herramienta de marketing en las mipymes del municipio de Valledupar

By: Pertuz Peralta, Vanessa PaolaPublisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander (UDES) 2012Description: gráficas, map. 71pDDC classification: T15.2012
Contents:
Incluye bibliografia y glosario
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Mercadeo Valledupar
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Trabajos de Grado Trabajos de Grado Biblioteca UDES- Valledupar
T15.2012 P288d (Browse shelf) Ej. 1 1 Not for loan V05575
Total holds: 0

Incluye bibliografia y glosario

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN